top of page

Top PR Romania 2022: Care sunt cele mai performante agentii de PR



Biz a lansat Top PR Romania 2022, clasamentul celor mai performante agentii de PR 2022, cea de-a zecea editie a studiului realizat de Unlock Market Research.

Topul masoara performantele de business ale agentiilor de PR din Romania, corelate cu felul in care acestea sunt percepute de companiile care platesc pentru servicii de consultanta in comunicare.

Top PR Romania este realizat in baza colectarii îi analizei indicatorilor care vizeaza masurarea performantelor de business ale agentiilor de PR si a imaginii pe care acestea o au in randul companiilor cu care lucreaza.


La fel ca in editiile anterioare, clasamentul nu este doar despre cifra de afaceri, profitabilitate sau fee-uri si doar despre evaluarile din partea clientilor, ci le cuprinde pe toate acestea, in baza unui algoritm dezvoltat in parteneriat cu compania de cercetare Unlock.

Top 30 de agentii de PR si toata metodologia care sta la baza cercetarii realizate de Biz si Unlock Market Research se vor regasi integral in numarul 368 al revistei Biz, care apare pe piata in luna noiembrie. Studiul a luat in calcul exclusiv agentiile de PR din Romania.


Prima pozitie a acestei editii este ocupata, la egalitate, de doua agentii: Golin Romania si McCann PR. Pe podium au mai urcat MSL The Practice si, in premiera, WefflerMark.


Urmatoarele agentii de PR din top 10 sunt, in ordine: The Public Advisors, GMP PR, SmartPoint, Rogalski Damaschin Public Relations, OXYGEN, Decisepoate si Porter Novelli Romania.


Top 10 PR 2022

Studiu Biz & Unlock Market Research

Premiile Galei BIZ PR Awards 2022

Premiile acordate pe baza studiului prezentat in exclusivitate in cadrul galei „Biz PR Awards 2020”


  • Locul 1: Golin Romania

  • Locul 1: McCann PR

  • Premiul pentru profitabilitate: GMP PR

  • Profesionistul PR al anului: Alina Bratu, Managing Partner, WefflerMark

  • Premii speciale pentru campanii si proiecte

  • PR Impact: Aluziva – Pentru eforturile extraordinare de a ajuta refugiatii din Ucraina

  • Educatie in banking: Campania Financial Intelligence – BCR

  • Inovatie in comunicarea HR: Campania Grand Job Experience – Kaufland

  • Inovatie si comunicare creativa: Proiectul „The Uniq Book of 76 Expressions” – glo

  • Strategie inovatoare: Campania de lansarea a brandului Kozel – URSUS

  • Implicare sociala si impact in comunitate: Campania „De Netestat” – Reteaua VIF si DDB Romania

  • Creativitate in colaborarea cu creatorii de continut: Proiectul Fizz Up Studios – Pepsi

  • Inovatie in digital: Proiectul „22 Epic Nights” – Samsung

  • Sustinerea comunitatii de business: Campania „Avem de repornit o tara” – Raiffeisen Bank

  • Trofeele oferite laureatilor au fost realizate de sculptorul Ovidiu Toader.


Echipa Biz multumeste partenerilor care au facut posibila aceasta editie:

Main Partner: Kaufland

Parteneri: Golin, McCann PR, MSL The Practice, Pastel

Coffee Partner: Nespresso


***

Despre Revista Biz


Business-ul Biz Agency inglobeaza revista Biz, Biz Events – o divizie puternica de organizare evenimente si conferinte, Biz Story – servicii de content marketing pentru clienti, Biz Market View – o divizie dedicata studiilor de piata si portalul online revistabiz.ro.

Biz este brandul care reuneste o comunitate puternica de oameni de afaceri, atat online, cat si offline.


Revista Biz este o voce originala si profesionista a presei de business romanesti. O revista deschizatoare de drumuri, cu proiecte editoriale care aduc valoare cititorilor si comunitatilor de business.

Jurnalistii revistei au lansat campanii puternice de constientizare a valorilor romanesti (Sustinem inovatia, Sunt un taran) sau proiecte unice in lume precum Biz CEO Xchange sau Biz Marketing Xchange, provocarea prin care cei mai importanti CEO sau directori de marketing din Romania isi schimba, pentru o zi, compania in care lucreaza. O alta inovatie este Biz World, proiectul laureat cu Red Dot Design Award, editii ale revistei realizate integral peste hotarele tarii, in Belgia, Anglia, SUA, Germania, Singapore, Austria, Franta si Japonia.


Despre Unlock Research


Unlock Research este o companie de know-how si cercetare de piata cu capital 100% romanesc infiintata in 2008. Unlock este specializata in studii de strategie de brand si marketing cultural, centrata pe descoperirea de insight-uri despre oameni, categorii si branduri care sa contribuie la cresterea business-urilor clientilor pentru care lucreaza.


FOLLOW ME

  • Black Facebook Icon
  • Black Twitter Icon
  • Black Instagram Icon
  • Black Pinterest Icon
  • Black YouTube Icon

POPULAR POSTS

bottom of page