top of page

TOMMY HILFIGER&HARLEM’S FASHION ROW - URMATOAREA GENERATIE DE DESIGNERI DE culoare



Programul Tommy Hilfiger „People’s Place” si Harlem’s Fashion Row s-au unit pentru New Legacy Challenge ca sa amplifice accesul la mentorat si resurse pentru designerii de culoare aflati la inceput de cariera.


Tommy Hilfiger are placerea de a anunta lansarea New Legacy Challenge, o competitie de design dezvoltata prin programul People’s Place in parteneriat cu Harlem’s Fashion Row (HFR). Parteneriatul a fost lansat in 2021 cu scopul de a promova viitoarea generatie de designeri de culoare printr-o platforma dedicata amplificarii talentului si viziunii acestora.

In septembrie 2021, designerii au fost invitati sa aplice la New Legacy Challenge si sa impartaseasca interpretarea lor despre stilul prep contemporan – un stil care a fost intotdeauna in centrul ADN-ului lui TOMMY HILFIGER. Printr-o explorare a culturii preppy, prin acest proiect se propune, de asemenea, sa se evidentieze istoria comunitatilor persoanelor de culoare si modul in care aceasta a modelat stilul american cool clasic, mult iubit. Castigatorul New Legacy Challenge va primi un grant in valoare de 20.000 USD si oportunitatea de a realiza o colectie capsula alaturi de echipa de design Tommy Hilfiger.


Cand am lansat Programul People’s Place, ne-am dat seama ca sprijinul in cariera si accesul la industrie sunt aspecte esentiale care aveau nevoie de multe resurse si creare de oportunitati pentru creativii din comunitatea BIPOC aflati la inceput de cariera”, a declarat Randy Cousin, SVP, Concepte de produs si Program People’s Place, Tommy. Hilfiger. „Parteneriatul nostru cu Harlem’s Fashion Row pentru a sustine tinerii designeri de culoare in moda este fundamental pentru acest obiectiv. New Legacy Challenge a reunit lideri creativi din ambele organizatii pentru a indruma niste designeri exceptionali in devenire si pentru a-i sprijini in a-si duce ideile de la concept la creatie. Suntem incantati sa vedem ca finalistii isi duc abilitatile si geniul la urmatorul nivel si asteptam cu nerabdare sa impartasim talentul lor cu toata lumea intr-un mod semnificativ.”

Programul People's Place de la Tommy Hilfiger ofera o oportunitate dinamica pentru designerii talentati de culoare, care au fost mult timp marginalizati in industria modei”, a declarat Brandice Daniel, CEO si fondator al Harlem’s Fashion Row si ICON 360. „Suntem mandri sa fim parteneri ai acestui program deoarece promoveaza adevarata schimbare fundamentala. Parteneriatul este, de asemenea, modalitatea noastra de a amplifica vocile urmatoarei generatii de designeri de culoare.”

In urma unei expozitii virtuale de design cu primii 12 candidati, trei finalisti au fost alesi pentru a trece la ultima runda. Fiecare finalist, sub indrumarea unui mentor de la Tommy Hilfiger, va reimagina sase stiluri emblematice prep, inclusiv hanoracul, jacheta de primavara si polo. Designerii isi vor prezenta colectiile finale unui grup juriu in luna martie, si va urma un eveniment in care se va anunta si celebra designerul castigator. Evenimentul va include, de asemenea, o premiera a seriei de documentare New Legacy Challenge, regizata de cineastul premiat Luchina Fisher, care va duce publicul in culise si va impartasi o perspectiva din interior asupra modului in care fiecare designer a fost inspirat sa abordeze provocarea.


Finalistii sunt:

  • Megan Smith: Fondatoare a Megan Renee, un brand sustenabil contemporan pentru femei, care se inspira din calatoriile sale, precum si din forta si frumusetea tuturor femeilor, cu imprimeuri indraznete si item-uri staple ce creeaza un look signature. Megan este indrumata de Masha Gard, Senior Design Director Womenswear, Tommy Hilfiger Global.

  • Johnathan Hayden: Marca lui omonima isi echilibreaza interactiunea/designul UX cu o identitate culturala mixta pentru a crea articole de lux versatile pentru femei. Johnathan este indrumat de Ben Snowdon, Vicepresedintele Design Menswear, Tommy Hilfiger Global.

  • Clarence Ruth: Brandul sau, Cotte D’Armes, exploreaza denimul dintr-un punct de vedere nou, cu o colectie de pantaloni, topuri si outwear bazata pe denim, in timp ce imbina stilul military cu o nota de streetwear si biker chic. Clarence este indrumat de Urs Graber, Senior Design Director, Tommy Jeans.

Inainte de evenimentul final care va avea loc in martie, designerii vor urca pe scena celui de-al patrulea summit anual Black History Month de la Harlem’s Fashion Row, pe 15 februarie, pentru a-si impartasi experienta si calatoria cu New Legacy Challenge.

Click aici pentru a vizualiza trailerul pentru seria de documentare New Legacy Challenge:

Vizitati https://global.tommy.com/en_int/collection/detail/tommy_x_hfr pentru a afla mai multe despre New Legacy Challenge.

Prietenii si fanii brandului sunt invitati sa se alature conversatiei in social media folosind #TommyHilfiger, si @TommyHilfiger.

Programul People’s Place contribuie la misiunea lui Tommy Hilfiger de a crea moda prin care nu iroseste nimic si ii intampina pe toti (Wastes Nothing and Welcomes All) – care pune incluziunea in centrul a tot ceea ce facem intern si extern. Pentru mai multe informatii despre calatoria de sustenabilitate sociala si de mediu a lui Tommy Hilfiger, vizitati sustainability.tommy.com.

# # #

Despre SARKK SA

SARKK SA, fondata in 1998, este distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord si Moldova. Produsele Tommy Hilfiger sunt prezente in magazinele TOMMY HILFIGER, buticuri, o retea extinsa de magazine selectionate si pe ro.tommy.com.

De la 1 iulie 2019, Sarkk SA a fost numita distribuitor exclusiv si partener de franciza al CALVIN KLEIN in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania si Macedonia de Nord.

SARKK S.A. a cautat intotdeauna echilibru si o crestere organica, condusa de valori CSR si de aceea este una dintre cele mai puternice companii din piata, dezvoltandu-se constant, captand atentia celor mai exigenti consumatori.


Despre Tommy Hilfiger

Cu un portofoliu de brand ce include TOMMY HILFIGER si TOMMY JEANS, Tommy Hilfiger este unul dintre cele mai recunoscute grupuri de designer de lifestyle premium din lume. Obiectivul sau este proiectarea si comercializarea de imbracaminte si imbracaminte sport de inalta calitate pentru barbati, articole de imbracaminte si imbracaminte sport pentru femei, imbracaminte pentru copii, colectii de denim, lenjerie (inclusiv halate, pijamale si imbracaminte de casa), incaltaminte si accesorii. Prin intermediul unor parteneri licentiati, Tommy Hilfiger ofera produse de lifestyle precum ochelari, ceasuri, parfumuri, costume de baie, sosete, mici articole din piele, articole de uz casnic si genti de voiaj. Linia de produse TOMMY JEANS consta in imbracaminte din denim si incaltaminte pentru barbati si femei. Colectia este completata de o varietate mare de genti, accesorii si parfumuri.


Despre Harlem’s Fashion Row

Infiintata in 2007 de Brandice Daniel, organizatia sprijina tinerele talente si ofera o platforma pentru designerii de culoare si latino subreprezentati. Harlem’s Fashion Row (HFR) implica publicul si aliniaza partenerii de brand cu tinerii designeri de culoare. Misiunea HFR este sa descopere si sa prezinte talentul acestora printr-o platforma de evenimente nationale si programe personalizate. Organizatia initiaza evenimente inovatoare care atrag diverse persoane influente conectate la industria modei. Obiectivul lor este de a oferi oportunitati reale de afaceri oamenilor de culoare din moda pentru a-si prezenta abilitatile intr-o industrie, care este adesea inaccesibila acestui grup. Pentru a afla mai multe, va rugam sa vizitati www.harlemsfashionrow.com

FOLLOW ME

  • Black Facebook Icon
  • Black Twitter Icon
  • Black Instagram Icon
  • Black Pinterest Icon
  • Black YouTube Icon

POPULAR POSTS

bottom of page