top of page

ParkLake si Glovo lanseaza un parteneriat ce ofera 20% discount la comenzile pentru acasa


Vrem sa fii in siguranta #nu doar acasa!

Cu ParkLake si Glovo ai 20% discount la comenzile pentru acasa!


Incepand cu data de 26 iunie, ParkLake Shopping Center a lansat in colaborare cu Glovo Romania o campanie care vine in sprijinul tuturor celor care doresc sa aiba acces la preparatele culinare preferate din restaurantele favorite. Astfel, persoanele care vor comanda online de la restaurantele din centrul comercial in perioada 26 iunie – 10 iulie 2020 vor beneficia de o reducere de 20% direct in aplicatia Glovo, zilnic, in intervalul orar 15:00-17:00.


In siguranta #nudoaracasa este obiectivul principal al tuturor actiunilor intreprinse de catre ParkLake Shopping Center. Acest concept se materializeaza in realitate prin multitudinea de programe pregatite de catre ParkLake Shopping Center pentru a se adapta la contextul actual – in continuare foarte multe persoane lucreaza de acasa, sunt preocupate de siguranta familiei, a caminului si de aceea toate initiativele din urmatoarea perioada vor fi directionate spre a asigura adaptarea cat mai usoara la constrangerile actuale.


Campania realizata impreuna cu Glovo Romania este parte din programele dezvoltate de catre centrul comercial in aceasta perioada pentru a fi mai aproape de comunitatea din care cu totii facem parte.

Cartofisserie, Crêpes Du Monde, McDonald's, Mesopotamia, Oro Toro By Osho, Pep & Pepper, Pizza Bonita, Pizza Hut, Chopstix, Rigatoni Pasta Bar, Soup Up, Taco Bell, Taksim, Uncle John, au raspuns initiativei ParkLake Shopping Center si s-au alaturat campaniei in asa fel incat sa ofere prin Glovo Romania preparatele favorite tuturor celor interesati. Comenzile se plaseaza on-line si vor fi livrate in siguranta direct acasa.


Pentru cei care aleg sa ne viziteze si sa consume in regim take away, ParkLake Shopping Center a luat toate masurile necesare pentru ca acestia sa se bucure in siguranta de preparatele culinare alese si de reluarea vizitelor in centrul comercial. Au fost implementate o serie de masuri care, impreuna cu celelalte programe si initiative, sunt menite sa ofere cadrul necesar pentru ca vizitatorii, comunitatea sa se bucure in siguranta de vizita lor.

Parte din programele mentionate este si solutia “Shopping Centre Traffic Control”. Un serviciu dezvoltat de catre ParkLake pentru a informa vizitatorii potentiali despre traficul din cadrul centrului comercial. Solutia este foarte simpla si usor de utilizat. Exista o conexiune in timp real intre sistemul de masurare a traficului si website-ul ParkLake Shopping Center care ofera informatii privind numarul existent al vizitatorilor incadrate in trei categorii – verde – trafic scazut/ galben – trafic moderat/ rosu – va rugam reveniti mai tarziu. Accesand aceasta solutie vizitatorii pot alege informat momentul la care doresc sa isi planifice vizita in centrul comercial.



Printre principalele masuri implementate se mai numara si:

  • Instalarea sistemelor de masurare a temperaturii la toate intrarile in centrul comercial.

  • Instalarea sistemelor de dezinfectare automata cu raze UV a balustradelor montate pe scarile rulante.

  • Instalarea dispenserelor cu gel dezinfectant in toate zonele comune principale, precum intrari in mall, toalete, zona de restaurante, coridoarele centrului comercial si incaperi destinate Mamei si Copilului.

  • Implementarea unui nou sistem de semnalistica menit sa informeze vizitatorii cu privire la masurile de protectie si conduita recomandate a fi respectate in interiorul centrului comercial.

  • Stabilirea noului flux de circulatie destinat vizitatorilor pentru o mobilitate sigura in interiorul centrului comercial si pentru mentinerea distantei recomandate de autoritati

  • Anuntarea frecventa a masurilor de protectie prin sistemul de sunet intern al centrului comercial, pentru a asigura intelegerea si implementarea informatiilor de catre toti vizitatorii.

  • Suplimentarea echipamentelor de curatare si intretinere pentru a asigura curatarea, dezinfectarea si ventilatia corecta a tuturor zonelor.

  • Suplimentarea protocoalelor de curatare a sistemelor de ventilatie si a echipamentelor de climatizare din centrul comercial.

  • Echiparea tuturor furnizorilor centrului comercial cu materialele necesare protectiei individuale, precum manusi si masca.

  • Pregatirea constanta a personalului de securitate si informatii al centrului comercial pentru a garanta bunastarea tuturor vizitatorilor si pentru a oferi indrumari celor care au nevoie de acestea.


Detalii despre campaniile ParkLake pot fi gasite pe www.parklake.ro si pe pagina de Facebook ParkLake Shopping Center.


Despre ParkLake Shopping Center


ParkLake Shopping Center este un proiect unic, care imbina intr-un mod armonios natura si shoppingul. Designul modern combina elemente inspirate de cei trei piloni, Parc – Natura − Familie si ofera oportunitati excelente de petrecere a timpului liber in cadrul spatiilor de relaxare, de joaca, precum si locuri in care se poate practica sport sau se poate petrece ziua lucrand.

Proiectat dupa cele mai inalte standarde internationale, inconjurat de natura si situat in apropierea Parcului Titan, ParkLake ofera cea mai buna selectie de branduri disponibile pe piata si servicii de inalta calitate intr-un mediu eco-friendly si o atmosfera incantatoare.

Mai multe informatii despre ParkLake Shopping Center gasiti la: www.parklake.ro.


Despre Glovo


Glovo este o aplicatie de livrare rapida care permite utilizatorilor sa comande orice, sa trimita sau sa primeasca orice pachet, din si in orasul in care se afla. Aplicatia s-a lansat pe piata din Romania in luna mai 2018, serviciile fiind disponibile, in prezent, in 29 de orase din Romania, respectiv Bucuresti, Cluj-Napoca, Timisoara, Iasi, Brasov, Craiova, Constanta, Sibiu, Arad, Ploiesti, Braila, Galati, Oradea, Pitesti, Buzau, Slatina, Targu Mures, Alba Iulia, Bacau, Deva, Baia Mare, Focsani, Piatra Neamt, Ramnicu Valcea, Corbeanca, Satu Mare, Suceava, Targoviste si Botosani.

Glovo opereaza in marile capitale din Europa si EMEA, precum Roma, Madrid, Paris, Varsovia, Kiev, Nairobi, dar si in 9 tari din America de Sud precum Peru, Argentina, Ecuador si Panama, fiind prezent in peste 257 de orase din 33 de state.

Glovo este un marketplace care permite utilizatorilor sa comande, sa trimita si sa primeasca orice in si din orasul lor. In 2 ani de activitate a Glovo in Romania, au fost comandate peste 16.3 milioane de produse de la cei 1500 de parteneri activi, restaurantele, supermarketul si curierul rapid fiind cele mai solicitate categorii in aplicatie. Aplicatia a fost descarcata de 1.7 milioane de ori iar romanii au comandat aproape 2 milioane de burgeri, 650.000 de shaorme, 680.000 de portii de cartofi si 520.000 de pizze.

Toti curierii Glovo respecta cu strictete masurile de siguranta, pentru sanatatea clientilor lor.


FOLLOW ME

  • Black Facebook Icon
  • Black Twitter Icon
  • Black Instagram Icon
  • Black Pinterest Icon
  • Black YouTube Icon

POPULAR POSTS

bottom of page