top of page

Cele mai puternice 100 de branduri romanesti in 2018


Bucuresti, 12 septembrie 2018. Campionul celor mai puternice branduri romanesti In 2018 este Borsec, care se mentine si anul acesta In fruntea clasamentului realizat de Unlock Market Research pentru revista Biz. Pe locul al doilea In top regasim Gerovital, urmat de Dorna. Top 10 este completat de Arctic, Dero, eMAG, Aqua Carpatica, Farmec, Dacia si Dedeman.


Aflata la a noua editie, conferinta BrandRo, organizata de Revista Biz, prezinta rezultatele studiului realizat de compania de cercetare Unlock Market Research In 2018.


Editia din acest an a studiului confirma directiile din anii anteriori, apele minerale fiind In continuare In crestere. Cele mai notabile schimbari vin din zona categoriei de bauturi alcoolice, In special pe segmentul berii, unde marcile romanesti au reusit anul acesta sa se faca remarcate si sa avanseze consistent In top.


Top 100 cele mai puternice branduri romanesti masoara "puterea" marcilor romanesti din perspectiva investitiei de Incredere si afectivitate care le este acordata de catre consumatori, fara a lua In calcul indici financiari si comerciali. Studiul are la baza 1.000 de interviuri online si este reprezentativ la nivel urban, la nivel de regiune, grad de urbanizare, Impartire pe sex si varsta a populatiei Intre 18 si 55 de ani. Performanta marcilor romanesti este masurata In baza a trei indicatori: importanta marcii, gradul de utilizare si notorietatea ei. Importanta unei marci pentru consumator a fost masurata cu ajutorul metodologiei MaxDiff (Maximum Differentiation Scaling) si toate analizele, au fost realizate la nivel de categorie, In total avand 10 categorii de produse.

Studiul integral se regaseste In suplimentul editorial "100 cele mai puternice branduri romanesti", disponibil In editie tiparita. Costul de achizitie este 35 lei (TVA inclus) pentru varianta electronica si 60 lei (TVA inclus) varianta fizica. Proiectul se poate comanda la adresa de mail lelia.petrescu@revistabiz.ro.


***


Despre Biz Agency


Businessul Biz Agency Inglobeaza revista Biz, Biz Events – o divizie puternica de organizare evenimente si conferinte, Biz Storymakers – servicii de content marketing pentru clienti, Biz Market View – o divizie dedicata studiilor de piata si portalul online revistabiz.ro.

Biz este brandul care reuneste o comunitate puternica de oameni de afaceri, atat online, cat si offline.

Biz Market View: Divizia de market research s-a impus prin realizarea unor importante studii si topuri In parteneriat cu agentii de research, pe cele mai importante domenii de activitate din Romania: Top 50 companii performante, Anuarul directorilor de marketing, Top 20 companii IT pentru care merita sa lucrezi, Topul agentiilor de PR din Romania, Brand Ro sau BizTech.

Biz Events: Divizia organizeaza anual zeci de conferinte de business si evenimente corporate sau gale, transmitand continut relevant In formate inovatoare si atractive pentru publicurile tinta.

Revista Biz: Este o voce originala si profesionista a presei de business romanesti. O revista deschizatoare de drumuri, cu proiecte editoriale care aduc valoare cititorilor si comunitatilor de business.


Biz Storymakers: Divizia transforma mesajele corporate sau de marketing Intr-o poveste valoroasa din punct de vedere al formei si continutului, punand la dispozitia brandurilor toate platformele de comunicare ale Biz Agency.


Despre Unlock Market Research


Unlock este o companie de consumer know-how si cercetare de piata cu capital 100% romanesc, Infiintata In 2008. Unlock este specializata In studii de strategie de brand si marketing cultural, centrate pe descoperirea de insighturi despre oameni, categorii si branduri care sa contribuie la cresterea clientilor pentru care lucreaza. Calitatea proiectelor companiei a dus la recunoasterea acesteia dincolo de Romania, Unlock coordonand In prezent cercetari internationale, nu doar locale. Unlock este frecvent numit ca partener strategic In numeroase cazuri de Effie, cei mai multi dintre clientii sai fiind de altfel si premiati. La sfarsitul anului 2014 Unlock a trecut printr‑un proces de repozitionare si schimbare de logo, transformandu-se In agentie de consumer know-how integrat (cercetare de piata, data mining, pozitionare de brand, insight generation, consumer trends & innovation).

FOLLOW ME

  • Black Facebook Icon
  • Black Twitter Icon
  • Black Instagram Icon
  • Black Pinterest Icon
  • Black YouTube Icon

POPULAR POSTS

bottom of page