Bucharest 2018 Powered by wordstylist.ro All rights reserved wordstylist@yahoo.com

Samsung, Coca Cola si Avon in Top Social Brands 2017

June 9, 2017

 

Revista Biz a lansat o noua editie, a noua, a Top Social Brands, clasamentul brandurilor cu cea mai puternica prezenta in social media. Samsung, Coca Cola si Avon ocupa primele trei pozitii, fiind urmate de Vodafone, Lidl, Huawei, McDonald's, Orange, Banca Transilvania si Bitdefender.

 

Rezultatele studiului au fost anuntate in cadrul conferintei Top Social Brands, eveniment desfasurat la ARCUB Gabroveni. Topul reuneste 75 de branduri care integreaza cele mai eficiente canale de comunicare si strategii de impact ale momentului. 

 

 

"Studiul Top Social Brands arata in fiecare an ce branduri au reusit sa se impuna avand o strategie coerenta si, in acelasi timp, este un indicator util companiilor care vor sa urmareasca ce canale au functionat si cine sunt adevaratii campioni in comunicarea digitala”, a declarat Marta Usurelu, redactor sef si actionar majoritar al revistei Biz.

 

Metodologie:

 

Studiul Top Social Brands 2017 este rezultatul unei analize complexe a activitatilor desfasurate de brandurile active in social media, in intervalul 30 aprilie 2016 – 30 aprilie 2017. 

 

In analiza au fost luate in calcul toate tipurile de activitati care pot fi desfașurate pentru promovarea in social media: blog de companie / de brand; campanii pe bloguri / cu videobloggeri; pagina de Facebook; aplicatii Facebook; cont de Twitter; cont de companie pe LinkedIn; cont YouTube; cont Google+; cont Instagram; activitati de brand (promovare, interactiune, customer care) in noi retele sociale (Snapchat, Periscope, WhatsApp); campanii de promovare sau endorsement pe paginile de Facebook ale unor celebritati; campanii de advertising (paid media) in retele de socializare de nisa si aplicatii mobile (Shazam, Instagram, Twitter, Foursquare, Flipboard); proiecte speciale video; alte conturi de social media (Pinterest, Flickr, Wikipedia, Snapchat, Tumblr). 

 

Top Social Brands 2017 a rezultat in urma ponderarii rezultatelor inregistrate de branduri in doua clasamente preliminare: topul ZeList (aparitii și viewership) – (35%) și topul realizat de revista Biz pe baza chestionarelor completate de companii și a cercetarii proprii asupra peisajului social media din Romania (65%).

Clasamentul integral al celor 75 de branduri poate fi accest aici

 

Share on Facebook
Share on Twitter
Please reload

FOLLOW ME

  • Black Facebook Icon
  • Black Twitter Icon
  • Black Instagram Icon
  • Black Pinterest Icon
  • Black YouTube Icon

STAY UPDATED

POPULAR POSTS

November 5, 2019

Please reload