top of page

Kingfisher lanseaza la nivel international noua gama unificata pentru solutii outdoor

Primavara aceasta Kingfisher lanseaza noua gama unificata la nivel international, dedicata celor care vor sa ofere o noua dimensiune locuintei lor. Gama cuprinde solutii inovatoare outdoor, produse concepute pentru design-ul practic al gradinii.

Campania de comunicare desfașurata la nivel international in Marea Britanie, Franta și Romania, poarta semnatura celebrului regizor Dexter Fletcher și are la baza insight-uri asupra dorintelor reale pe care clientii le au. #IncepeCevaNou este un concept global, nascut dintr-o idee simpla – ”Home is where your heart is”.

In Romania, gama unificata de gradina Denia va fi disponibila incepand cu 8 aprilie, data la care va fi lansat un nou spot TV. Spotul este creat pornind de la studii ample care au aratat ca in orice colt al Europei, oamenii au aceleași așteptari in materie de amenajari exterioare.

“Lumea din jurul nostru se schimba, iar acest lucru are un impact important asupra modului in care clientii noștri iși duc viata. In ultimii doi ani, Kingfisher a realizat mai multe cercetari la nivel de grup, in peste 20.000 de case din Europa, cu scopul de a intelege și cunoaște mai bine clientul - studiile au inclus peste 3.000 de discutii avand ca element principal viziunea consumatorilor despre imbunatatirea locuintei.

Dorim sa ajutam și sa ii inspiram pe oameni sa realizeze mai mult. Punctul nostru de pornire au fost clientii și nevoile lor - noile noastre produse sunt bazate pe Oameni Reali, care au Case Reale și Nevoi Reale - și este important ca prin campaniile noastre sa reflectam acest lucru, a declarat Andreea Balanescu, Marketing Director Brico Depot Romania.

Odata cu aparitia noului catalog, valabil in perioada 8-20 aprilie, clientii pot achizitiona noul mobilier de gradina Denia, ce respecta cei mai importanti factori pentru amenajarea spatiului exterior: materiale de calitate care rezista la intemperii și la conditiile de mediu, produse uşor de instalat, ghiduri și POS pentru explicarea etapelor principale ale proiectului. Mobilierul cuprinde masa extensibila, scaune pliabile, banca și lada perne. Aceasta poate constitui un spatiu aditional de stocare avand și functionalitate de masa și banca.

Produsele sunt ușor de asamblat și depozitat, și sunt realizate din lemn certificat si rezistent.

Totodata, in aceasta perioada, clientii pot achizitiona noile sisteme de furtune, derulatoare și conectica din marca Verve, plante de sezon, mașini de tuns iarba, dar și solutii adaptate șantierelor, ce acopera o gama completa de materiale de constructii, instalatii și amenajare.

In Romania, campania va rula intre 8 și 20 aprilie, in cele 15 magazine Brico Dépôt la nivel national.

FOLLOW ME

  • Black Facebook Icon
  • Black Twitter Icon
  • Black Instagram Icon
  • Black Pinterest Icon
  • Black YouTube Icon

POPULAR POSTS

bottom of page